Doprava ZDARMA při nákupu nad 1200 Kč.

Vrácení zboží a reklamace

MOHU ZBOŽÍ VRÁTIT?

V situaci, kdy má objednané zboží nevhodnou barvu nebo se vám nelíbí. Můžete samozřejmě zboží vrátit do 14 dnů zpět bez uvedení důvodu. Zboží, které vracíte musí být nepoužité, v původním stavu. Informaci o vrácení zboží prosím zašlete spolu s č. objednávky na sklad@univox.cz.


Zboží pečlivě zabalte. Pokud nemáte původní obal, použijte jiný pevný obal a výplň, aby k nám vše doputovalo v pořádku
Zboží spolu s vyplněným formulářem o odstoupení od smlouvy zašlete na Univox s.r.o., Konská 602, Třinec.
Jakmile obdržíme vrácené zboží, provedeme kontrolu a peníze vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo oznámení o odstoupení od smlouvy.

Více o vrácení zboží a odstoupení od smlouvy

Formulář pro reklamaci

 

NĚCO SE POKAZILO?

V případě reklamace zásilky nás prosím neodkladně informujte na objednavky@univox.cz. Pokud zásilka jeví známky poškození už při doručení dopravcem. Zásilku prosím nepřebírejte. V případě mírného poškození,zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“ Je-li poškozeno zboží, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat do 3 pracovních dnů. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba vyplnit elektronicky reklamaci zásilky na webu přepravce.

Napište nám, co je v nepořádku a nezapomeňte připojit i číslo své objednávky, nebo číslo faktury. Pokud je to možné, připojte do přílohy e-mailu fotografii či krátké video. Příloha pomůže při řešení reklamace.

Zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem  zašlete na Univox s.r.o., Konská 602, Třinec.

 

NEVÍTE SI S NĚČÍM RADY? POTŘEBUJETE PORADIT? 

Ozvěte se nám a společně vše vyřešíme. Jsme tady pro vás na e-mailu objednavky@univox cz a také na telefonu každý všední den od 8:00 - 16:00.